Over Indivy
Aandacht voor iedereen
Indivy hecht waarde aan
Samenwerking
Wij begeleiden het gehele recruitmentproces zodat elk proces soepel en snel verloopt.
Gespecialiseerd
Binnen Nederland beschikt Indivy over een uitgebreid en groeiend netwerk aan specialisten en klanten.
Persoonlijk
De persoon staat bij ons centraal en is belangrijk dan het CV. Dit is terug te zien in onze manier van werken.
Eerlijk
Door onze oprechte interesse, persoonlijk en directe aanpak, zorgen wij dat we onze opdrachtgevers en kandidaten zo effectief mogelijk kunnen helpen.
Recruitment strategie
Ik help bij het opzetten van een
goede recruitment strategie. Denk hierbij aan het maken van een Headcount
planning, identificeren van de candidate journey en het opbouwen en
structureren van een recruitment afdeling.
Workshop en trainingen
Ik geef sollicitatie workshops
waar de gehele candidate journey besproken wordt. Ook wordt de huidige markt geanalyseerd en worden er concrete handvatten uitgereikt voor een waardevol
sollicitatiegesprek.
Wij kijken verder
Na jarenlange recruitment ervaring opgedaan te hebben binnen een corporate organisatie en een lokale detacheerder, heb ik besloten mijn ervaring en manier van werken zelf in te richten. Indivy staat voor individueel, wij geloven dat iedere persoon en elke organisatie een eigen verhaal te vertellen heeft. Wij zijn flexibel om onze dienstverlening hierop aan te passen met aandacht voor deze persoonlijke en individuele aspecten. Gespecialiseerd in klantbeheer, relatiebeheer, training en coaching, onderhandelen, headhunting, talentselectie, interviewen en het opzetten van de gehele recruitment strategie. Met een focus op het domein IT (Software development, BI, Data & Analytics, Infra) en Sales (Accountmanagers, Binnendienst, Sales medewerker) .
Indivy is een groeiende organisatie in ontwikkeling. Wij streven ernaar onze dienstverlening en samenwerkingen continu te verbeteren en staan daarom altijd open voor feedback.
Deliver more than expected
Wij zijn een allround en gespecialiseerd recruitmentbureau.